I´m the sun when she´s feeling rain.

En kommentar
Ja för det är jag! Och hon likaså för mig. Älskar min Thörnie så jävla mycket. Spenderade gårdagen med henne, det var lika kul som vanligt, hon var inte dåligt flum iaf ;) HAHA, det är helt  underbart!

I fredags var det fest, var med Amci då :) Det var väldigt trevligt det med. Började med att käka ruggigt mycket mat med alla utbytesstudenter, därefter drog vi hem till mig. Drack öl och gjorde iordning oss, efter det förfest. Och sedan bar det iväg till Stadt, hehe jag hade väldigt trevligt. Råkade hamna mitt i slagsmål så jag fick smäll. Bet mig i tungan och kinden, det gör ont! :/

Som sagt, det har vart utbytesstudenter hos oss hela veckan typ. Väldigt tystlåtna, men jag och Amela gjorde vårt bästa för att roa dom. :) Även fast det inte var så uppskattat av vissa folk i klassen. Varför förstår jag inte egentligen. :/

Fest imorgon? det märker vi, ska iaf leka med thörn. Går nog ut om Stadt är öppet. Palla corners :/ blää..

Ikväll är det myskväll med pappa :) Massa godis och Wallanderfilmen, helt underbart!

ha det, hej!
 
1 Anonym:

skriven

faan vad sööt du är gumman! :) Så jääävla SÖÖÖT!jag älskar dig mest av allt!! pusselipuss din thörnieburnie forewer <3