crazy

Kommentera
Alltså gårdagen säger jag bara. Helt GALET! Fyfan alltså. HAHA. Började med god mat och massa vin hemma hos Thörn. Mycket skratt. Flumma jävel i thörnies säng. :) Därefter bar det iväg till Stadt. Och efter det, ja då är det lite dimmigt. Gjorde sjukt störda grejer igår. HAHA. Men roligt var det. Jävligt ostadigt också. Men fan det hör till :)
Jag vet iaf att my love Thörn älskar mig när jag är onykter. Hon tycker jag är så rolig :D hehe! love that girl.

Idag blir det lugnt som fan tror jag iaf. HAHA. Kanske kilar över till Sundberg och chillar med han och Malin om det inte blir ngn grillning nu då. :) Johan är och bakar pizza fram till klockan tio. HAHA! Men han skulle slå en pling sen när han slutade. Kanske blir att man tar sig in till stan och övernattar där igen då. HAHA! :)

det var allt för denna gång. tjingeling.