ekonomisk kris

Kommentera
Öh, ja för det har jag! Det suger. Jävla student, dyrt som fan.. Men jag vet, det är värt det.. men fan ändå! :/ aja, tror att jag kommer kunna lösa det.. Förhoppningvis iaf. Om inte så vettefan vad jag gör. HAHA.

jaja, tyskland var riktigt jävla kul. Jag och amela flippa ur som fan på onsdagen, söp till lite för mkt. palla inte mer än ett par öl på torsdagen och sen så blev det till att krypa ner i sängen. hehe, fan jag skulle ju ut sen på fredagen också. hehe, den blev lika onykter som tidigare fredagar. och jag förstår fortfarande inte hur jag lyckas. HAHA. jaja..

den kommande veckan består av praktik & jobb. sen på lördag ska jag iväg med mamma och köpa det sista till studenten. veckan efter så börjar det. hehe. :D:D:D om två och en halv vecka typ så springer jag ut :) helt underbart ska det bli :)

ne nu ska jag fortsätta kika runt lite :) hehe. take care. bye!