Att nysa. Ris eller ros ?

2 kommentarer

Håll med om att det är jädrans skönt att nysa! För det är det och om jag är inte är helt tappad bakom vagnen nu så har jag för mig att en nysning är typ 0,0000000000001 % orgasm. Stämmer detta ? För det är ju mycket möjligt. Men jag har också för mig att när man nyser så stängs hjärnan av för en liten procents sekund. Scary eller hur?!

Kom bara att tänka på det nyss. Nyste typ 15 gånger i rad. Fast mjaa då är det lite jobbigt faktiskt. Plus att det är lite störande när man nyser vid helt fel tillfällen. För jag har en tendens till att nysa när jag sminkar mig. Varför vet jag inte. Alltså det händer inte ofta, men det har hänt ett flertal gånger. Och självklart ska jag då nysa när jag precis blivit klar med mascaran och det ännu inte hunnit torka så den blir helt fucked up.

Och sånt kan få mig på väldigt dåligt humör. Med tanke på att jag inte använder mer smink än mascara så förstår ni säkerligen också att jag väldigt gärna vill att mina lovely eyelashes ska bli extra bra. Jaja nu babblar jag men det är jag ganska bra på. Fråga min älskade pojkvän. Jag kan prata i timtal om absolut ingenting. Haha.

Btw, går det att nysa med öppna ögon?

Ne vet ni vad. Back to desperate återigen =)

 
1 malin:

skriven

ja jag vet! Tänk vad skönt att verkligen veta, det här vill jag! fan det är jobbigt att tänka på.. Puss älskar dig med =) gott nytt år! <3

2 Fisen:

skriven

haha det e sant att man får en Orgasm på oooooooo,1 % eller va det nu är haha :)