när stormen har lagt sig

En kommentar
Ja nu har det värsta lagt sig. Jag orkar inte hålla på att bry mig hela tiden. Även fast jag gör det ändå.. Men jag får väl försöka tänka på annat. Som till exempel den kebabtallrik jag strax ska hämta för att sedan förtära :) GOTT!

Idag var jag faktiskt uppe väldigt tidigt. Åtta nämligen. Jag & Carro tog bussen halv tio in till stan. Gick av vid Hjertberg där vi satt oss på fiket och åt frukostbuffé. Helt underbart. JAG ÄLSKAR FRUKOSTBUFFÈER! Så är det bara. Aja, efter det så vandrade vi i affärer och tog återigen en kopp kaffe. Blev lite för mycket kaffe på för kort tid märkte jag. Så jag tog bussen hem till Malin. Vi mötte Jessica och Leo. Kikade på stan, tog en fika, kika lite till och sen så körde Krille hem mig.

Ne nu måste jag kila! Jag är hungrig. KURR!
 
1 oscarahmetbasic.blogg.se:

skriven

såg att du checkat in min blogg o kommenterat =) ja jobbar o står i bara fin fint me mej =) sj då? =)
köss