uppdatering

Kommentera

Just nu orkar jag inte sitta och tänka på allt negativt. Så jag gör en helt normal uppdatering om vad som hänt dom senaste dagarna. Ja det positiva iaf. I fredags så var jag och Malin i skövde. Shoppade lite, åt meckan & fika med Lizzy. Det var nice som fan. Senare när vi kom hem så tog vi en fika på gabriel och efter det drog vi hem till Malin och Linus och åt pizza, kollade på film & så.

I lördags skulle vi ju egentligen ha åkt till Skara och festat men vi ändrade våra planer. Vi stannade kvar i stan och gick till Eddies & kollade på Vincent. Han var grym som fan. Kvällen var jävligt trevlig må jag säga :D Slutade med att jag drog hem till min babe Johan och sov. <3

Söndag spenderade jag med Johan och senare på kvällen gick jag till Malin. Igår jobbade jag fram till sju och sen drog jag hem. Sen senare på kvällen gick jag till Malin. Åt smörgåstårta och kollade på Wallander :)

Nu får det va nog. Hej!