Det är inte korven som gör dig tjock. Det är såsen!

Kommentera
Haha, jaa så är det ju :p

Sitter hemma i Tofta och tar det lugnt. Innan jag beslutade mig för att gå upp så har jag vaknat ett antal gånger fram och tillbaka. Varför det då? Jo för att min smarta pappa har annonserat ut lägenheten ovanför oss och han glömde skriva att dom får ringa efter halv fem typ. Och jag visste ju inte ens att han hade annonserat så jag blev lite paff när ngn snubbe ringer hit halv åtta på morgonen och börjar ställa frågor om lägenheten. Men smart som jag är så fattade jag typ på direkten :p hehe.

Jaja, igår så lekte jag ju med Caroline. Vi gick till Sebastian och lånade en film med Robert Gustafsson. Very funny! Efter det så fick vi äntligen vardagsrummet för oss själva så vi plockade fram godiset och satte på OC :) Och ja, det är lätt en av mina favoritserier nu. Efter Desperate of course! Men fan vad bra det är. Har inte kollat på mer än en skiva hittills, så det är ett par stycken kvar :)

Hade tänkt att göra iordning en smörgås nu och sätta på lite kaffe. Det vore nice. Ska bara finna orken. haha. Yeye. Skriver mer senare.

Ha det brao allesammans. Pusshej!