Just dance!

Kommentera

Macka med kaffe var inte så tråkigt kan jag säga er.
Det behövdes, för i min mage var det helt fucking empty :p haha!

Jag och min musik. Ja, här är vi. Njuter av det underbara kaffe som står i min kopp framför mig. Äter en bil från ahlgrens lite då och då. Leftovers sen igår. Ofta egentligen. Men ibland går det bara inte ner. Så är det :p haha. Yeye, verkar inte som om det blir ngt möte idag. Så kan det gå, hehe. Men har däremot bokat ett annat slags möte med my dark beauty Amela. En fika vill vi kalla det. Blir nog så trevligt så. Träffas ju inte så ofta, så brist på skvaller kan jag ju inte säga att det är.

Eller så kan man inte säga heller. För dom två åren eller vad det var som vi umgicks dygnet runt så hade vi jämt ngt att kackla om. haha, så ska det va :)

Ikväll är det utgång som gäller. Måndagsklubben. Kan bli fett asså, haha. Vi får väl se. Antar att det är samma gamla visa som vanligt. Men vad gör det om man kan ha skoj ändå. Ska ut med Carro och Emilie iaf. Startar kanske upp lite tidigare med Emilie för Carro jobbar ju.. :/

Som vanligt när man ska gå ut så har man världen klädproblem. Vad fan ska jag ha på mig eller? :/ Orkar inte ens bry mig, blir nog brao brao..

Laters!