lördag är ingen röd dag, men det är ändå lördag.. haha, va?

Kommentera
Ehh, jag vet inte vart jag fick det ifrån. haha. Skit samma. Igår lekte jag med Malin :) Vi var framme på stan lite innan vi slog oss ner i soffan hemma hos Malin :) Och där stannade vi hela kvällen. Käkade pannkakor, spelade mariokart, kollade på Fucking Åmål, åt popcorn :) Efter det fastnade vi framför datorn där vi satt och kolla massa coola videos på folk som dansade. Skitgrymt var det. Fattar fan inte hur dom kan göra sånt som dom gör. Skitcoolt ju :)

hehe, aja sen körde vi lite mariokart och sen kom Johan bebben och hämtade mig :) Så åkte vi hem och la oss. Underbart :)

Kom hem vid ett typ, då åkte jag och pappa och käkade middag hemma hos Atti, det var gott som fan :) Och nu är vi återigen hemma och kollar på Dödligt vapen 2 .

Skriver sen. hejdå.

image144