Fullbokat schema ?

Kommentera
Okej, Nadia vi ska inte överdriva här nu då. haha!
Men min dag är praktiskt taget planerad.
Kan va skönt det med :)

Gick upp för en stund sen, har precis fått i mig lite frukost.
Ska va framme på stan om en timma och fika med Carro
på hennes lunch. Mycket trevligt det där ni ;)
Efter det ska jag återigen fika, men med en annan söt liten flicka.
Nämligen Matilda. Det var ett tag sen nu, så det behövs :)

Och sen klockan två är det dags för mig att jobba.
Ska jobba ändå till halv tio, men det ska nog gå bra.
Jobbar ju inte så ofta nu för tiden så utmattad kan jag ju inte va.
Inte pga jobbet iaf :p

Igår så lekte jag med Carro hela dagen.
Eller jag gick iofs på staden med min kära Amela.
Myspys det där, hehe.
Jag och Carro köpte lite vindruvor och vatten och låg i
örthagsparken och myste några timmar.
Sen så åt vi glass och drack kaffe med Kristina också :)
Och efter det så cyklade vi till Rådavallen och kollade när Råda spela.
Som sagt, fotboll är  vårat nya sommarnöje!
Och den 15 då gäller det! Då är det derby!
Corners mot Råda! Fyfan vad kul det ska bli! :)

Ne nu måste jag göra iordning mig, men ikväll blir det väl uppdatering!

Pusshej!