Pancakes. Oh, yes !

3 kommentarer

30 minuter kvar sen är blir det en liten promenad till Esplanaden.
J ska laga pannkakor är det sagt. Låter mumsigt tycker jag.
Är dock inte hungrig för tillfället för jag har proppat i mig massa candy :/
Not so clever.. Men gott var det!
Eh, you know me.. Jag kan äta hur mycket som helst :)
Så det ska väl icke bli några problem med några pannkakor hit eller dit. hehe!

Imorgon är det fredag. Det blir en lugn fredag. Så som det ser ut nu så ska jag och Caroline laga tacos och kolla på Sex and the city filmen. Har ju inte sett den än! Så det blir nog mys. Får se vad kvällen mer har att erbjuda :)

Orkar fabian inte skriva mer nu. Får bli ett inlägg imorgon. Pusshej.

 
1 Anneli:

skriven

:)

2 Anonym:

skriven

Jag vet men kommer inte på någon att utmana :P

3 Bellman:

skriven

Haha, har inte heller några att utman ju :(