I can go for miles if you know what I mean

Kommentera

Tillbaka på Annagatan. Jag och Caroline har precis städat hela lägenheten. Skönt det! Mycket möjligt att vi tar oss fram på staden inom en snar framtid för att säkerligen inhandla en kopp kaffe på Söderströms. För ovanlighetens skull. haha. Måste bara piffa till oss lite först :)

Jobbade till nio igår. Hungriga som as gick jag och Carro till Torngrillen för att äta. Men.. Det var stängt. Vandrade till Parkgrillen för att istället äta där. Men.. Det var stängt. Roligt. Slutade med en kebabtallrik från Roma. Smakade ljuvligt kan jag lova er ;) Plus att promenaden vi fick var lika underhållande som vanligt. Vi är grymt sjuka människor har jag kommit på. Men på ett bra sätt.

Kom hem vid tio, slängde oss i soffan. Tila Tequila stod på schemat. Fick besök av Alen & Gillis. Men istället för att umgås med dom tre vännerna så satte jag mig på cykeln och begav mig till Esplanaden. Mycket trevligt. Drömde dock en svinkonstig dröm, men men så är det ibland :/

Med tanke på att frugan ska jobba ikväll och icke jag så får jag se vad jag hittar på. Kan bli så att jag fastnar framför datorn, kan även bli så att jag spenderar lite tid med papi. Om han nu vill va med sin lilla flicka :) Men det vill han säkerligen. Det är ju mig vi talar om liksom! :)

Ska försöka orka lägga in dom få bilder från helgen som går att publicera men kan inte lova något :/

HAHA, Caroline hojtade precis till från badrummet och bad mig komma dit. Hon var vacker. Not. haha, hon sitter i badet och muppar sig med en ansiktsmask i nyllet. Så söt så! Nej vet ni vad, nu avslutar jag nog detta inlägg. Skriver väl senare I guess.

Tack & hej.