Då var det dags

Kommentera
Japp time for some update ;)

Som vanligt har jag jobbat hela dagen. Hoppade av i stan och kikade lite där. Dom hade inte fått in mer storlekar av de skor jag tänkte köpa igår :( Så störande. Asfina skor med kilklack hittade jag, dom hade min storlek. MEN någon jävel med för bred fot hade knökat ner sig i högerskon så den var för stor.. Jävligt irriterande. Får hoppas att dom får in fler för det trodde dom att dom skulle få :)

Men jag hittade ett par andra skor. Pretty chill. Det är typ vanliga tygskor men dom är lite högre och så är det dragkedja på sidan. Very nice. 129 spänn. Ett kap! Sen köpte jag en ny bh för 80-lappen, bra pris tycker jag, och så hittade jag även en enkel ganska lång klänning  för 50 kr. Vet inte än om det kommer bli använd men det blir den nog :)

Well well, baby hade ordnat mat när jag kom hem. För er som inte vet så är jag inte så kräsen av mig, det blev bacon, potatisbullar och blodpudding med lingon. Gott som faaaaan :) Efter det har vi suttit och druckit varsin bärs medans vi kollat på Vänner och myst.. Var riktigt gott med en öl idag, längesen jag var sugen på det plus att jag dricker typ aldrig på vardagar även fast jag har en pojkvän som mer än gärna unnar sig en bärs var och varannan dag. Men idag var en sån dag för mig. Jävligt gott faktiskt :)

Haja, nu är han med stort H över och kollar på hockey hos Anders. SÅ nu ska jag betala lite räkningar och när som helst kommer väl Caroline hit. Vi ska byta lite bilder och dricka kaffe. Myspys!

Skriver ikväll. Puss





Jag älskar min baby.
Så otroligt mycket
<3


 

Och vet ni vad..
Jag tofflar mer än gärna.
I love it.
För i den här lilla staden så är man antingen toffel eller alkoholist. .
Haha.
That´s the way the cookie crumbles

Am I right ?