Lördag..

Kommentera

Kom precis hem efter att ha vart ute och myst hos mamma. Fick lite mat och så, bakis som jag va. Har typ gått över nu, skönt det. Om ca en timma kommer älsklingen med tåget. Då ska vi handla snask för ikväll ska vi mysa. Båda två ska ju jobba imorgon..

Igår så vart det fest. Satt hemma hos Caroline med henne, Emilie och Jessica. Väldans trevlig kväll. Hann med en sväng på bowlingen innan stadt men det var ganska lamt.. Och ändå fick vi stå i kö för att komma in.. Öh, va? Sen när behöver man stå i kö? :/ Tydligen nu.. Aja, stadt var mycket trevligt också. Träffade papi :D Inte varje dag det sker nu för tiden.

Happ happ. Tog med lite grejer hemifrån mamma. Tänkte slutföra mitt fotoalbum som min mamma började med för massa år sen. Hon kom inte längre än 1994, så jag har en jädra bunte att gå igenom och många årtal att sortera.. Men det är lite kul det med. Har även fixat en pärm och tagit med alla mina räkningar, lönebesked och andra "viktiga" dokument som kan va bra att spara. Så duktig är jag liksom :)

Nu ska jag väl dammsuga lite snabbt här hemma innan det är dags att möta älsklingen. Puss och hej.