Changes

Kommentera
Ja, hur ofta har jag inte sagt att det är dags för det då? Allt för ofta med tanke på att jag knappt håller det, eller gör ngt åt tillvaron. Men nu måste jag bannemig fixa det här! Idag är sista dagen jag jobbar för ASRP, nästa vecka gör jag pass åt SH och sen är jag arbetslös. Not so funny bunny. Men lite motgångar kanske behövs ibland?

Work it harder, Make it better, Do it faster, Makes us stronger,
More than ever hour after hour work is never over

Fan jag drömde värsta skumma drömmen inatt. Skitkonstig :/
Typ att mina naglar gick av och så.
Sen så var jag i vääärsta dyra modeaffären
som jag hade fått presentkort på.
Presentkortet var på typ 60 000 spänn!
Göööttt. Och jävlar vad snygga grejer det fanns!
Sen så var jag utomlands med baby, Marco och Jörgen m.m
Svinskumt. Våran lägenhet såg likadan ut som den jag & Carro
bodde i när vi var på Kreta..Hmm, aa iaf jag drömde massor.
Hänger inte riktigt ihop det här märker jag :p

Ne vafan, nu hade jag tänkt att göra klart det som jag inte hann igår..

Hörs senare. Puss!