Coffeetime!

Kommentera
Ja nu sitter jag här hemma hos Caroline och väntar på att hon ska komma tillbaka. Hon var tvungen att kila till systemet så fort jag kommit innanför dörren. Och inte fan fanns det något kaffe klart. Nej, för det fick jag fixa. Schysst av henne. Riktig service kallar jag det. Haha!

Ikväll blir en lugn kväll, jag och baby har planer på att enbart gosa i soffan och kika på ngn schysst rulle. Någon god mat är det mycket möjligt att det blir också :)

Jobbet har gått bra. Eller nja, inte i början för då satt jag och satte ihop alla passen som jag gjorde igår. Det var för jävligt kan jag lova er. Vi har börjat göra på ett nytt sätt och det är jobbigt som fan. Speciellt för mig som är sjukt svag! Jag hade så ont i händerna att jag verkligen var nära på att börja gråta. Höll dock tårarna tillbaka och ringde ett ynkligt samtal till min man istället :)

Förresten jag är jätteledsen över en sak! Tiger har rymt. Dvs Helles katt. Helt underbar är han, jättefin och gosig. Plus att han hade precis vant sig vid den nya lägenheten så han vågade komma fram och gosa. Så springer han bort.. Eller vad som nu har hänt.. :/ Jag som var jätteglad över att ha en så go katt som granne, som jag kunde hälsa på och gosa med då och då.. Speciellt med tanke på att det inte finns någon möjlighet att vi kan ha en liten kisse hemma i våran lilla lägenhet :(

 
Tråkigt som tusan sånt där . . .
Men men, aaa iaf jag skriver ikväll. Pusselipuss.