Hellooeee =)

En kommentar
Då var man hemma igen. Ska väl dra en snabb update från helgen.

I fredags så kollade jag, Johan, Anders och Marco på fotbollen. Drack vin och hejade på Sverige som dock förlorade på straffar. Var riktigt spännande ett tag =) Efter det gick vi ner till Campingen och satte oss där ett tag innan vi gick in på Sjökanten och drack lite. När det stängde så var det tydligen efterfest hos oss som gällde. Inte alls kul, var ganska nöjd när folk drog hem så jag kunde nana. Heheh..

Igår så mötte jag Amela, hennes brors fru och deras bebis vid halv tolv typ. Vi gick på staden och fikade. Skvallrade som bare den. Helt underbart! Har verkligen inte träffat Amela på hur länge som helst! Inte kul ! Handlade lite smått och gott bland annat två par skor och ett linne.. =)





Linnet var sånt där "Fashion against aids" så det var ju för en bra sak också =)

Sen på eftermiddagen igår så tog jag, Johan och Anders tåget till Vara. Mötte Helle och drog hem till Anders pappa där vi drack lite och grillade. HAde allmänt trevligt. Åkte sen in till Vara, det var ju Jordgubbens dag för er som inte vet.. Var där ett tag och kikade. Drack lite och kollade på Nanne Grönvall... WOhooo =) HAHa, sen åkte vi hem ..

Idag har vi inte gjort nånting. Eller ja, baby har jobbat till typ ett sen har vi bara tagit det lugnt. Har grillat och haft det gött. Kom hem för typ en halvtimma sen..

Nu står pizzan i ugnen och är snart klar. Bra det för jag är HUNGRIG!

Imorgon är det jobb och sen måndagsklubben som gäller.

Det var allt för mig. Puss och hej.
 
1 malin:

skriven

Vilka ska ut ? :P