Guten abend

Kommentera
Ni kan aldrig gissa vad jag gjort idag.. Haha, ne jag har väl inte gjort ngt speciellt. Jobbade på som attans så jag hann med bussen som gick 13:50.. Innan det vandrade jag förbi Netto i Skara för att kika lite. Hittade inte så mycket vettigt, blev mest massa gott i korgen. Men inhandla faktiskt ganska söta servetter :) Har dock ingen servetthållare så det får jag allt ta och fixa.. Hehe.

Åkte hem och lämnade av allting. Bytte om och sen hämtade Malin upp mig och sen Anne. För idag, finally så tog vi oss en fika. Var ta mig fan på tiden. Människan ska ha barn inom en månad och jag har verkligen inte träffat henne sen hon blev på tjocken. Helt sjukt vad tiden går fort! Det var väldigt trevligt och det måste vi snart göra om :)

Innan jag och Malin drog oss hemåt hann vi med en runda på staden och lite solning. Inhandlade lite hårnålar, en ny nagelfil, rakgel och en typ duschpeeling som jag verkligen kikat på aslänge men aldrig fått tummen ur att inhandla. Men efter en användning nu så kan jag säga att jag är väldigt nöjd. Luktar himlans gott och den är inte så grovkornig som vissa kan va. Bra det tycker jag :) Fin förpackning också.. Mähää..

Tacos stod på menyn idag. Jävlar vad gott det var. Speciellt när man inte ätit ngt på hela dagen också.. :/ Inte så smart drag men men så kan det va ibland..

Händer väl inte så mkt mer än att gosa framför teven innan man slocknar. Jobb imorgon, as usual. Måste vara pigger you know. Känner redan att jag fått en släng av John Blunds magiska.. Hmm, ja vad kan det va.. Piller, magi ?  Ehh, ni fattar :) I´m a bit sleepy.. heeh..Skriver imorgon folks :)

PUSS!