Mycket godare!

En kommentar
Pulver-Cappucino är mycket godare än pulver-latte. Men fortfarande ingen superhöjdare. Är dock väldigt förtjust i pulvret av ngn jädra anledning. Haha :p Well well, det är den varma dryck man måste stå ut med.. För dom där jävla sumpråttorna (som mami kallar dom) har ju inte kommit hit med våran kaffemaskin ännu. Himlans irriterande med tanke på att vi inte köper hit ngt nytt kaffe eller liknande pga att vi trodde ju att vi skulle få kaffemaskinen för en vecka sen.. Ringa och klaga är det enda rätta. :p

Köpte ju några nya tröjor i fredags och jag måste då säga det. Jävligt sköna är dom :)

Kom precis på att stormen lagt sig. Det är bra tycker jag. För jävlar vad det blåste igår. Jag och älsklingen kurade ner oss i soffan och kollade på tv. Lite parlamentet-avsnitt som btw kan va svinroligt. Har märkt nu att det var bättre förr, med dom äldre komikerna.. Dom bästa in Sweden som sagt, dom som vart med längst :p

Missade dock Ballar av stål, vi valde att mysa ner oss i ett varmt bad istället. Gött det.

Haha, igår så åt vi kyckling. Och jag antar att ni inte missat att dom har hittat en jävla massa glas i Kronfågels kyckling? Jävligt scary det där tycker jag! Så jag var tvungen att lusläsa på våran kycklingförpackning, jag till och med googlade och kollade upp så att det inte fanns ngn koppling eller samarbete mellan Guldfågel och Kronfågel. Haha, som tur var så fanns det icke det, och jag käkade inget glas igår! :)

Ne om man skulle sätta igång och jobba kanske. Ska ju åka buss hem idag så om jag jobbar tillräckligt fort så kanske jag kan komma hem tidigare. Vore skönt. Hoppas på en kaffe hos Angelica ;) Och massa kärlek när jag kommer hem. Mähöää :p Skriver sen. PUSS




Funky fresh :p
 
1 Liiisa:

skriven

Ja man ser mer "mjukare" ut. Jag tror det är hyn som gör allt när den blir svart vit hehe. Du får slänga upp några bilder ?