Jävligt illa

Kommentera
Just nu är det inte bra alls. Det är båda mina lilltår som är drabbade. Dom har svullnat upp och det värker något fruktansvärt mellan varven.. Men jag försöker ta hand om dom iaf.. Tänkte hoppa in i duschen om en stund. Får passa på att rengöra skavsåren extra noga. Fan blir det inte bättre tills imorgon måste jag nog åka in till vårdcentralen. Och bara så ni vet, jag överreagerar inte. Läste detta på apotekets sida.. Så det så! Men hoppas verkligen att det blir bättre. Kan ju for fuck sake inte använda skor.. Mamma ska ta med en par flipflop till mig som jag ska glida runt i imorgon på jobbet.

Haja. Baby kom hem från jobbet för några timmar sen. Då har vi lagat mat och myst. Helt underbart att ha han hemma när man tycker synd om sig själv :)

Mmm, kan ju även berätta att jag fått så jävla ful bonnabränna.
Efter mitt linne sen igår och idag. Inte snyggt!
Får försöka fixa detta på ngt vänster.. Hehe.


Nu ska jag lägga mig i soffan. Puss!