pretty awesome!

Kommentera
Somnade inte förens i morses men gick ändå upp och stod på Ågårdsvallen klockan elva för att heja på mina småsyskon. Första matchen så gjorde inget av lagen mål så det blev förlängning och slutade med att varje spelare skulle ha en tjej, en kille och målvakten kvar på plan. Självklart fick super-silva va kvar och spela. Till slut får hon tag i bollen, kutar järnet, skjuter and scores! Rätt i krysset ! Så jävla duktig. William är allt en ettrig jävel den med på plan :) Aja, så dom gick ju vidare men förlorade den andra matchen som var svinjämn. Men det var skoj att få komma iväg och kika :)

Efter det då, får skjuts till annagatan så jag kan cykla hem min cykel. Vad har hänt?! Jo, tro fan att någon har pajjat däcket. Idioter! Så det var bara att traska hem till esplanaden från annagatan, liten bit. He! Plus att det är tusen grader ute ju. Lite varmt, öh ja

Kom hem, la mig och sola ett tag. Sen ringde Carro så jag gick nedanför och mötte henne. Har suttit och tjötat massa skit tills nu. Plockade även en vacker bukett. Haha. Som nu står på matbordet. Så sött så.

Sen så är det såhär att jag misstänker att mina skavsår har blivit infekterade. Inte kul. Ont som fan och jag får ont när jag går. Men ska sätta mig i duschen och tvätta av dom nu. Sen ska jag ta mig fan aldrig mer i hela livet sticka hål på en skavsårsblåsa. Kan gå illa.. :/

Happ happ, skriver väl sen. Puss och kram.