dumma javlar

En kommentar
Just nu kanns det inte som att jag och Spanien gar ihop. Dom kan ingen engelska typ och jag kan ingen spanska. Ingen bra kombination. Aja, bara att ova spanska. For dom lar val inte lara sig engelska! Hatar lander som inte snackar engelska egentligen.. Aja.. Har nu i typ 3 dagar forsokt fa igang mitt spanska nummer men utan framgang. Bad da mina room-mates om hjalp. Visade sig att Vodafone aldrig aktiverat mitt kort. Men nar jag var dar i dag sa fick jag inte sa mycket mer hjalp an att jag skulle komma tillbaka efter fyra. Tack. Men det gar inte. Jag ska jobba.

Borjar om typ 45 minuter sa ska snart rora pa arslet. Men ingen bradska egentligen. Palla komma for tidigt.. Aja. I tordags salde jag inte en enda. That sucks. Idag maste jag salja! Sa be lite stilla boner for mig dar hemma i Sverige :)

Aja, orkar inte sitta har mer. Ont i nacken efter natten. Don´t know why.
Hors sen eller imorgon. Puss!
 
1 Liiisa:

skriven

Finns det igen spanska kurs du kan gå ? :) Som är på engelska...