forsta advent

2 kommentarer
Alltsa jag brukar inte direkt fira advent osv men nu bara for att jag ar helt ensam i ett frammande land sa langtar jag hem nagot otroligt och vill tanda det dar forsta ljuset :(

Hm, igar sa lagade vi mat hemma hos Mattias. Moussaka. Smakade helt okej. Drack alkohol och korde ol-spel. Hade jatteroligt verkligen. Drog till ngn fest pa ett hostel och sen vidare till nagot utestalle. Som btw var svinlitet! Efter att ha vandrat fram och tillbaka ett tag sa drog alla hem till sitt. Fick ett litet samtal med Malin pa vagen hem. Det kandes skont.

Idag har jag legat i sangen hela dagen. Allt kanns helkasst. Ska nog kila hem och laga lite mat tror jag. Har inte atit sa mycket mer an ett apple sa det blir prima med food nu. Eller ja, strax. Om en liten stund.

Aja, langtar hem som tusan idag ska ni veta.
Inget ar bra.

Men men det vander val. Puss och kram!
 
1 Matilda:

skriven

Heeeeej :)

Haha vart är du egentligen? Det var ett tag sen jag träffade dig så jag tänket att jag skulle kolla på din blogg lite. Så bor du helt plötsligt i Spanien, haha. Gissa om jag blev chockad.

Hur kommer detta sig? :)

Ha det gott. Puss Matte :P

2 sara s:

skriven

Hej!! håll ut det går över snart igen.. hemlängtan alltså.. det går typ upp och ner vaa? hur går det på jobbet nu då? Tänker på dig! =) Puss !