update!

Kommentera
Hello hello.
Har sitter jag i soliga spanien. Eller inte. Haha, det ar bra kyligt har med ska ni veta. Inhandlade ett par stovlar idag. Nasta mal ar en jacka!

Jag har iaf skaffat lite polare nu sa tillvaron ar lite battre. Ar inte nara till lipen riktigt varje dag nu. Haha. Jobbet da? Hmm, vet inte vad jag ska saga om det. Trivs inte top notch men vi far se hur det utvecklar sig. Storsta problemet ar nog att vi star upp och ringer. I know, wtf :O Inte sa kul nar man jobbar sju timmar om dagen. Men jag ska allt namna att det kommer ta kal pa mina ben till slut.

Jag vet att folk som jobbar i butik och annat ocksa star upp och gar runt hela dagarna. jag har ocksa gjort liknande sysslor men det ar inte lika jobbigt som detta. Sta pa ett och samma stalle i sju timmar och ringa.. Utan headset ocksa for den delen. Men det ar inte det storsta problemet.

Aja, igar var vi och drack bars. Nice nice.
Blir val sa ikvall ocksa, ska snart sla en pling till Niklas och se vad dom har for planer.
Borjar kurra lite i magen, sa pastasallad it is ;)
Haha, ska bara kolla biljetter forst!

Puss och kram!