Lagom lunch

En kommentar

Jag måste säga att jag blev positivt överraskad. Idag valde jag att ta med en matlåda hemifrån som vi hade i frysen. Jag trodde att det skulle smaka jävel men det var faktiskt inte så stor skillnad. Yeye, whatever. Nöjd är jag iaf, jag åt inte upp allt på tallriken! Blir lätt att man gör det när det finns, iaf för min del. Men alltså matlådor är värsta luringen ju! Portionerna blir stora som berg bannemig! Speciellt när min kära pojkvän gjort dom..

Idag efter jobbet så ska jag till korpen. Jag är inte riktigt kry till 100 % men jag måste försöka iaf. Bättre det än att bli världens slapptask, igen! Plus att på söndag går mitt träningskort ut så ja, jag ska försöka träna ihjäl mig på mindre än en vecka. Vill ju ha lite resultat. Ett kilo upp är inte så kul. Jag veeeeeeeeeeet vad ni säger, det är muskler. Kanske det är, meeeen om det nu ska visa sig på vågen kan det väl visa sig på kroppen också! Annars är det ju inte kul!

Vafan, även om jag hade vägt 20 kg men fortfarande sett ut som Anna Book typ så hade jag inte direkt vart nöjd. Men om jag däremot vägt 100 kg och sett ut som t. ex Carmen Electra, då hade vikten kvittat. Antar att dom flesta håller med? :)

Känns som om det blev en jädra massa babbel, som det lätt blir..
Nu måste jag jobba. 3 timmar kvar. Jag gillart ;)

 
1 Frida:

skriven

tack så mkt! Jo, med mig är allt bara bra. det knallar på som vanligt! hur är allt med dig? puss