Ne e !

Kommentera
Jag var tydligen inte så kry som jag trodde :( Efter inte många minuter på gymet så förstod jag att jag borde väntat ytterligare en dag, kanske fler till och med! För tillfället känner jag mig sämre. HOPPAS innerligt att det bara är för ikväll.. Vill inte bli sjuker! No fucking way..

När jag kom hem från träningen så stod maten på bordet. Kyckling med ris & currysås. Namnam! Så söt så min älskade man! Johans mami och hennes gubbe var även här. Drack lite kaffe och tjöta skit. Berömde oss för den fina lägenheten (dom har inte vart här sen jag flyttade in). Jag blev så glad så. Tar åt mig all äran . haha :)

Nu har jag klippt och grejat med mina naglar. Måste hålla dom i trim med tanke på att jag måste prioritera bort mina salongtider hos Anette. Känns väl sådär men är rätt självklart med tanke på att jag är arbetslös.. Det är inte en dans på rosor, men jag antar att det bara börjat om jag inte fixar jobb snarast! So that´s on my to-do-list :)

Nu ska jag spela lite NHL med Johan.
Sen borde jag nog fundera på sängen.
Jobba imorgon ju!