My birthday!!

Kommentera

Nu är det exakt 22 år sedan som jag föddes.
Den 31 December 1988, klockan 06:36 så kom jag till världen.

När jag var liten så trodde jag i flera år att alla sköt raketer för min skull, för att det var min födelsedag. Detta är en historia som både mamma och pappa mer än gärna berättar för folk så att dom ska kunna få sig ett gott skratt på min bekostnad. Men i själva verket så är det ju deras fel. Dom måste ju ha fått mig att tro det i och med att det pågick i flera år. Hur schysst är det då? :p Dom är liksom mina föräldrar och ska lära mig om livet.. Så tuttar dom i mig att hela världen skjuter raketer och smällare bara för att jag fyller år.. Inte ok ;p
Jaja, tänkte bara nämna det ;) Nu blir det kort! 

Här är jag ungefär 3-4 år.. tror jag :p



8 år.



15 år.



19 år.



22 år minus 6 dagar



Jag har inte så jättemånga kort från när jag var liten här på datorn men ni fick ju följa med på en liten tripp down the memorylane :)