Fucking tired..

Kommentera
Ja fyfan vad trött jag är. Har ju vart hemma hos mamma sen elva i förmiddags och firat henne. Självklart blev det massa smörgåstårta som jag självklart åt för mycket av. Som vanligt! :p Sen vart det massa kaffe där emellan, efter det glass med maränger och annat gott.. Känns som att man ätit non stop sen vi kom dit. Trevligt var det iaf och mami blev glad över presenten :)

Nu är vi iaf hemma, for förbi Willys och handlade lite nödvändigheter. Skönt det. Nu är jag så slapp att jag skulle lätt kunna lägga mig och sova. Johan min ligger redan inne i sängen och vilar. Jag vettefan om jag ska krypa ner. Kanske inte vaknar mer då? Ikväll alltså. Plus att imorgon är det jobb så det känns onödigt att somna nu, sen vakna ikväll och va uppe halva natten.. Eller ja, lär väl bli så i vilket fall som helst. Haha.

Nu ska jag leta jobb. Puss!