Nummer tjugosex, typ..

Kommentera

Godmorgon!
Har faktiskt vart vaken en liten stund.
Släppt ut Zlatan dvs hunden, som har sovit med oss inatt.
Tagit morgonciggen och busat med kattungarna. Som btw börjar bli lite mer avslappnade i min närvaro nu. Fortfarande ganska tråkiga men dom kommer ändå fram och vill kela. That I like :)

Har sovit svingött inatt förutom att jag vaknat några gånger av att jag maniskt kliar sönder mina ben. Faktiskt så har dom flesta myggbett blivit bättre. Dom finns ju kvar men svullnaden har lagt sig iaf. T. ex mitt tredje knä är borta. Det gör vi tummen upp för! Däremot så har jag fått ett nytt men bara ett. Mitt på halsen, fast det gör mig inte så mycket :p

Vet inte hur vädret är hemma i Lidköping men här så regnar det. Lite då och då. Jag hoppas på uppehåll, det behöver inte va någon sol men regnet kan stanna i himlen så jag får rota lite i rabatterna som jag på börjat :)

Vi ska nog iväg till Marieberg en sväng sen, I hope :) Se om man hittar något roligt. Jessica hade kollat upp lite aktiviteter för min del och hade fått nys om en skoaffär massor av heta high heels. Så det känner jag att vi måste kolla upp. Varesig kassan tillåter det eller inte.

My boyfriend kommer hata mig nu men jag känner att jag bara måste väcka honom nu. Han har fått sin sömn och det får räcka. Haha. Pusspuss.