Dålig start på dagen!

Kommentera

I morses så skulle jag åka tåg. Tåget skulle gå 08:55 och jag var på plats ungefär 08:50. Gissa när tåghelvetet kom.. 09:30. Vilket betyder att jag stod i 40 minuter och väntade på att tåget skulle komma!! Hur jag stod ut kan jag inte fatta riktigt. Jag var så nära på att gå hem igen ett x antal gånger men valde ändå att stanna lite till hela tiden. Jaja, tåget kom ju iaf men jag betalade inte för resan.. Det verkade inte som att dom kollade biljetter för någon. Shame on them isf.. :p Aja, var tillbaka i stan vid tre då steg jag av vid resecentrum och vandrade till gymet. Unnade mig även en solning efter träningen. Det är jag värd och det behöver jag. Jag är ett riktigt lik just nu! :)

Kom hem vid halv fem, hann inte va hemma så värst länge förens mami hämtade upp mig. Vi skulle iväg och storhandla. Svingött att ha det gjort! Har handlat hem allt vi behöver nu för tillfället och massor med bakingredienser. So now I´m ready to bake :)

Kom nyss hem och ska göra klart det sista med tvätten.
Strax blir det mys, upp tidigt imorgon också.
Puss!