Jösses.

Kommentera

Ja ni ska bara veta vad jag har fått gjort saker idag. Känns det som iaf :p Började givetvis dagen med att jobba. Jobbade på som tusan så vi hann med en tidig buss hem. Bra det i och med att jag hade möte på af klockan två. Alltså hur värdelösa är inte dom mötena eller? Det känns så iaf.. Well well, innan det så hann jag även att springa in på banken och fixa ett sparkonto. Det är bra! :) Plus att jag bokade även in ett möte där vi ska snacka pensionssparande. Haha, lika bra att ta tag i det!

Har även vart och gymat. Kommer knappt kunna röra mig imorgon, tror jag iaf.
Tog tyngre vikter än vanligt på alla övningar!
Så jag var bra slutkörd efteråt, gött det!

Har även hunnit med en kaffe med papi och middag med baby.
Nu kollar jag på Idol och efter det så ska vi ut med hundarna.
Får se vart vi hamnar för Emma har inte fått tag i någon ansvarig än.
Blir nog bra ändå :)

PUSS!