Hemma sent

Kommentera
Eller ja så sent är det väl inte. Men jag kom iväg hemåt från jobbet sent idag. Vid halv åtta tiden ungefär. Vi har nämligen ätit exotisk planka och svingod kladdkaka som efterrätt på det :) Tre i våran grupp går nämligen i pension nu i dagarna. Gött för dom! :) Jag har ju några år kvar så att säga..

Iaf, jobbet igår och idag har gått bra. I´m pretty awesome om ni är nyfikna. Träningen igår gick också bra, idag vart det ingen och imorgon får jag se. Har cp-ont i mitt knä igen så jag funderar på om det är överansträngt. Måste köpa nya skor att springa i och måste förmodligen träna upp mitt knä igen :/ Jobbigt som fan tycker jag..

Nu ska vi tydligen kolla på fotboll här hemma. Jag ska nog ta mig en dusch och blunda lite. Känner mig inte så sugen på fotboll för tillfället. Helt degig i hjärnan.

Förresten, vad händer i Big Brother? Kommer väl kolla på avsnitten någon dag snart men så manad känner jag mig inte. Vad kan hända liksom?