Softisssssshhhhhhzzz

Kommentera

Yes sir, nu är jag i mysbyxorna. Inga fel där inte!
Dagen som gått började med att jag försov mig lite. Redig anställd som jag är så satt jag på jobbet och utförde mina sysslor i tid ändå. Frukostmys.. ? Vem behöver det när man kan äta clementiner vid sin arbetsplats emellan samtalen, inte jag iaf :) Dagen på jobbet har varit lite varierande, hipp som happ kan man säga. Lite telefon, lite möte, lite rast, lite handläggning, lite lunch, lite handläggning igen, lite friskvård och sen telefonen med en rast på det. Lite av allt kanske man kan säga ;)

Friskvården gav mig möjlighet att fylla på garderoben. Nya pantalones, ny skjorta och lite underkläder :) No pictures though, får bli bättre på det helt enkelt.. Well, tog mig hem i stormen och fick besök av Malin en snabbis. Därefter for jag och papi till Tony och checkade in placet som han bor på nu. Han har ju flyttat ihop med en tjejkompis. Litet iofs men det är ju hemifrån iaf. Haha :)

Hemmakvällen min har bestått av fyra koppar kaffe och bonde söker fru. Ja, jag kollade på det. Iaf.. ätit mat, kollat tv, läst 231 kommentarer på Lisas logginlägg och nu sitter jag här med ett kliniskt rent face, fläta i håret och min cozy outfit :)

Känner att jag är trött och babblar so byebye, nightynight.

New fresh nails :)