Vad har jag gjort?

Kommentera

I fredags så hjälpte jag till på mina småsyskons 18-årsfest som jag tidigare nämnt. Det var en 18-årsfest precis som dom brukar vara antar jag :) Var hur skönt att sen komma hem till min säng iaf och få krypa ner med mina missar som var kelsjuka efter en dag i ensamhet :)

På lördagen så var jag på ica redan vid tio. Åt frulle med pappa och Sjabo, var en sväng på staden och efter det fick jag med dom hem så dom fick satt upp en tavla och hylla åt mig. Underbart! Nu ser det ännu lite bättre ut i lägenheten. Speciellt efter storstädning och en fin höstbukett på köksbordet :)

Min kära man kom hem strax före sju. Så då gjorde vi oss i ordning och promenerade till thaien. Rullade därfrån vidare till ica för lite snask. Varför vet jag inte då båda mådde hur illa som helst. Väl hemma så kurade vi ner oss och kikade en film. Båda trötta som få. Jag efter Bello och Sonnys 18-årsfest och baby efter sitt egna festande på fredagen :)

Nu sitter jag med frukost i magen och en kopp kaffe på bordet. Lyssnar på radio och gör mig i ordning för att cykla till jobbet. Så segt att jobba söndag :( Men det är cash! ;) Puss på er




Mina cutiepie-twins <3