1 ½ timma kvar

Kommentera

Snart slutar jag. Sista rasten nu, sen vid kvart i åtta så stämplar jag ut.
Sen har jag bara en dags arbete kvar innan en hel veckas semeter. Wunderbar!
Det blir ingen solsemester som jag ville. Jag måste sluta förlita mig på sistaminuten!
Hädanefter så ska det bokas i tid ;)

Däremot så åker vi iväg nästa fredag.
Spabehandlingar och övernattning väntar i Halmstad.
Måste bara ringa och boka sen ;)
Men det kommer bli great det med!
Bara skönt med ledighet och lite extra lyx i vardagen.
Jag kommer nog få min dos av pepp iaf för att inte bli uttråkad till sommarsemestern :) Igår så fick vi reda på nya lönen också. Den informationen motsvarade en hel del ny energi :D
Det lönar sig att visa framfötterna och ha vilja!

Nu måste jag fortsätta med jobbet.
Kanske skriver en rad lite senare ikväll ;)

Puss på er..

image description