Jag ska få glasögon, hjälp mig!

Kommentera

Sen jag började på försäkringskassan så har jag haft ganska mycket huvudvärk. Vilket jag aldrig annars har, och då menar jag verkligen aldrig! Jag har iaf vart och kollat upp detta nu och ska få terminalglasögon. Det visade sig att jag hade ett litet brytningsfel så när jag sitter vid datorn, kollar tv eller läser en längre stund så bör jag ha glasögon.

Inte mig emot då jag tycker glasögon är grymt snyggt! :) Jag har faktiskt velat ha det i många år. Lite knäppt kanske men så är det!

Nu tänkte jag be om lite smakråd då jag är lite kluven när det gäller vilka glajjor som jag ska ha. Bilderna kanske inte är dom bästa och jag själv blir mer och mer säker på vilka jag vill ha efter att ha kikat igenom. Men det kan ju ändå vara intressant att se vad ni tycker ;)

 
 
 
 
 

Ja, det var väl det. Två bilder per par, haha..
Dom kanske är ganska snarlika men men :)