Forgive me father..

En kommentar
..for I have sinned.

Igår blev det fest för mig och mitt hjärta. Det slutade med att jag sög i mig tre cigg. Varför vet jag inte. Den första var inte god, den andra var inte god och heller inte den tredje. Faktiskt. Det var inget tillfredsställande och idag kan jag nästan svära på att jag mår sämre just på grund av dom tre cigaretterna. Skit sak samma. Jag var ju nyfiken på hur det skulle vara och nu vet jag ju. Grejen med att feströka förstår jag inte heller nu för det kan ju inte vara gott att röka när man inte är slav under cancerpinnarna? Man gör det nog bara för att. Typ som att det skulle vara festligt att röka. Äckligt bara.

Aja, nu ska jag ta mig en kopp te, en macka och läsa lite teori.
Skriver sen!
Puss

 
1 Liiisa:

skriven

Kom på att du påminner om en tjej i greys anatomy ;-)