Nattuggla

Kommentera
Klockan är två på natten och jag har bäddat ner mig i sängen efter en lång, varm dusch. Förstår inte riktigt hur jag kan hålla mig vaken, riktigt såhär länge brukar jag väl inte hålla mig nowadays.. Idag har jag vart ledig och är det resten av veckan :) fint som skam! Påbörjade lediga dagen som vanligt med sovmorgon och därefter kaffe i sängen :) Jag och hjärtat har även vart iväg på Ikea och överby. Ny tv-bänk köptes bland annat på Ikea, finally! Känns som om jag letat i evigheter men nu hittade jag en helt ok till skapligt pris, imorgon blir det montering ;)

På vägen hem så svängde vi även in på överby. Köpte lite smått och gott men passade även på att glida in på beginners och inhandla babyskydd. So now we are ready ;) nedå han kan gött gräddas några veckor till men tiden går så galet fort. Vi är redan inne i vecka 31 ! Tänka sig! Hepp, nu ska jag sova. Får hoppas att min son håller med mig. Förmodligen inte då jag snurrat runt hela dagen, nu är det väl hans tur ;) ❤️