Finally

Kommentera
Äntligen har jag hittat en medicin för halsbränna som faktiskt fungerar! Hallelujah! Det var väl på tiden! Omeprazol är min räddare i nöden. En tablett räcker i 24 timmar och det gör den verkligen. Jag har ätit tabletterna i ca 1,5 vecka och jag har inte haft halsbränna en enda gång. Jag kan dricka kaffe, äta sent på kvällen, äta maaaassor med både mat och godis. Jag mår så bra! Ja, förutom att det är lite tungt och otympligt and so on.. men förutom det så mår jag kanon! Tänk om någon kunde gett mig detta tipset tidigare. Jag har ändå stått och pratat med minst två apotekare plus min barnmorska om just medicin mot halsbränna på grund av att jag haft det dagligen under de senaste sex månaderna. Minst!
 
But like I said, nu när halsbrännan håller sig borta så mår jag faktiskt väldigt bra! Kanske för att jag kan trycka i mig vad som helst när som helst nu igen. Happy tummy, happy mommy ;)