Äntligen

En kommentar
Imorgon är det äntligen fredag, vilket betyder ledig dag plus att dagen startar med massage. Det är så galet välbehövligt. Min muskelknut i ryggen blir bara värre och värre. När jag vrider/vänder mig åt höger så kan det bara hugga till nått så inni.. Igår i duschen fällde jag en tår och för en liten stund så var det inte långt ifrån. Det gör så jävla ont och jag hoppas innerligt att massören kan göra något åt saken! 

Tidigare idag efter jobbet så var jag helt slut.. Skulle egentligen bara åkt hem, ätit och bytt om inför gymet men istället så åt jag mat och sen la jag mig och sov 😂 det var skönt faktiskt! Pallrade mig ändå iväg till gymet vid halv åtta och körde lite ben, det var gött det! Lite segt att det är ganska mycket folk vid den tiden men man får försöka samsas och ha en backup-plan 😉 



 
1 Malin:

skriven

Fina fina Nadia 😍