Barnvagn

Kommentera
Det jobbigaste med graviditeten so far tycker jag är att välja barnvagn. Jag har gråtit över det, jag och Johan har typ blivit ovänner över det och jag kan helt enkelt inte bestämma mig. Från början så var det inga konstigheter. Vi skulle få Emma och deras vagn. Skitbra! Jag är inte den som är den. Jag är absolut inte den typen som ska ha det senaste och tycker det lätt kan gå till överdrift kostnadsmässigt när det handlar om en ny vagn... Men sen kom vi fram till att vi ville ha en helt annorlunda vagn mot hur Emmas är så nu hänger vi dygnet runt på blocket. Hittade en som var perfekt och som vi skulle åka och kolla på på söndag. Jag hade redan köpt den i mitt huvud. Livet lekte men nej helt plötsligt så får jag ett mess om att den är såld.. Kul jul.. Så nu är vi tillbaka på noll, nästan minus i barnvagnsletandet. Helt plötsligt så överväger vi att köpa en ny vagn om vi inte hittar en som vi vill ha från blocket.. Snacka om helvändning..  Jaaa, vi får helt enkelt se hur detta slutar.. Fortsättning följer ;) haha.