Kortvecka

Kommentera
Påsk! Kortvecka and i love it. En arbetsdag avklarad av totalt 3,5 denna veckan. På torsdag så jobbar jag nämligen halvdag. Börjar 9 och slutar 13, ibland har man det fint :) sen är det långhelg som innebär påskbord och grillpremiär om vädret tillåter :)

I helgen så jobbade jag lördagen. Då hade jag jobbat fyra morgonpass i sträck, lite segt att börja 7,45 för ofta tycker jag. Skönt att sluta tidigare men jag älskar ju mina sovmorgonar. Får se hur det blir framöver, om ett år så kanske jag är en morgonmänniska :) efter jag jobbat i lördags iaf så var jag helt slut så med bara en dag ledig (söndag) så gjorde vi absolut ingenting. Vi låg i sängen och myste. Kollade på tv, film, serier och självklart lille knoddens frivarv och karateuppvisningar i magen. Underbart! Tog mig faktiskt upp ur sängen igår och fick kört ett zumbapass och en promenad senare på kvällen. Det var lagom för att sen återgå till sängen :)