En liten update

Kommentera
Jag tänker ofta att jag ska skriva men det blir inte av. Det får bli när det blir helt enkelt. Nu är min lille lille bebis redan mer än två månader. Idag är det ju torsdag så han är tio veckor gammal om man ska vara exakt :) Föräldraskapet flyter på och det är sjukt hur snabbt allt annat runt omkring en kan bli så oväsentligt. Än så länge så har vi inga direkta rutiner om dagarna. De enda rutinerna är väl att han sover om nätterna förutom matpauser och att vi ligger kvar i sängen länge på morgonen. Efter att klockan har slått 06,00 och han vaknar för att äta så får han ligga kvar i våran säng. Sen i några timmar framöver så myser vi, pratar, liggammar och sover om vartannat i korta stunder. Sen vid nio/tio-tiden så kokar vi kaffe och dricker det i sängen. Fördelen med att liggamma är ju att även man själv kan somna om i en bekväm ställning. Jag tackar gudarna för att min son gillar att sova om nätterna och länge på morgonen! :) Än så länge iaf! På dagarna så kan det se väldigt olika ut men vad gör det. Vi är ju ändå vakna och anpassar oss efter honom. Det är väl så det är att ha barn ;)