I´m so bad

Kommentera

Jag är så otroligt trött om kvällarna och har oftast ingen som helst lust att sätta mig framför datorn och knåpa ihop ett inlägg. Idag offrade jag mig lite. Bara för att liksom.. Annars då? Jo jag sover jättedåligt om nätterna, dom tre senaste iaf.. Varje morgon vaknar jag upp i ett hav av svett, jättemysigt. Går sen och jobbar varje dag. Håller på mer och mer med handläggning, vilket är jätteroligt! Men det betyder även att snart är det dags att ta första samtalet. Närmare bestämt på fredag är det sagt.. Jag är så nervös på ett sätt, känner att jag måste sätta mig och råplugga så att jag kan svara på dom frågor jag kan tänkas få. Men självklart ska det bli skönt och roligt att få komma igång. Det är ju därför jag är där.. Men ja, jag har lite halvt om halvt "panik" inför att det drar ihop sig nu.

Sen efter jobbet så går jag ju till gymet varje dag. Inte idag, då åkte jag istället och storhandlade med pappa. Men dom flesta andra dagar så tränar jag ju. Och då brukar det va tycker jag, tränar jag inte så är det något annat som är planerat och måste göras efter jobbet.

När jag sen tränat eller gjort det jag ska så bär det av hemåt. Hem till min man och bebis. Då brukar vi äta mat och efter det så vill jag inte göra ett jävla skit. Jag vill bara slappna av och luta mig tillbaka i soffan. Och det är det jag gör, för det behöver jag..

Gud så negativ jag låter men så är det inte. Jag är bara väldigt trött om dagarna och kände för att upplysa er om det. :p