Lugnet efter stormen

En kommentar
Äntligen så känner jag att jag kan slappna av. Den senaste veckan så har det vart så otroligt mycket. Massa utbildning på jobbet, möbler som skulle målas, lådor som ska packas, kapitel som skulle läsas och skoluppgifter som skulle lämnas in. La mig och powernapade mitt på dagen, inte likt mig. Köpte hem massa vitaminer för att jag skulle få ork. Haha. Aja, på jobbet verkar det mesta finally falla på plats. Möblerna är målade. Det jag kan packa är packat. Nytt kapitel har till och med påbörjats så jag ligger steget före. Och sist men inte minst, första uppgiften i Retorik är inlämnad och jag fick högsta betyg! :) När jag såg det så var det en så otroligt skön känsla. En sån bekräftelse! Det gjorde min dag och fick mig taggad för ännu mer plugg. Idag iaf, haha :)
 
Som sagt, nu känner jag mig lugn. Fortfarande en del grejer med flytten då vi ska vara ute nästa vecka. Men det mesta fixar vi imorgon som är någorlunda jobbigt. Jag längtar sååååå mycket tills vi flyttar. Visserligen har jag ännu inte hittat allt jag vill köpa till nya lägenheten men jag får väl försöka ha lite tålamod eller kanske sänka ribban?
 
 
1 N:

skriven

Välkomen Västskötagatan. Kram