2,5 månad

Kommentera
Herrejävlar vad längesen jag skrev..
Får se om detta håller i sig? :)
 
Just nu så sitter jag hemma och tar det lugnt. Har fixat och donat med lite bilder från mobil och kamera till dator. Måste göra det mer ofta. Hade tänkt att framkalla lite nya bilder men det lär ju ta år att sortera ut vilka det blir. Får se om jag faktiskt orkar det idag. Jag borde egentligen lägga mig snart så att jag förhoppningsvis vänder tillbaka på dygnet. Verkar inte som att jag är den enda som har problem med det.
 
Jul och nyår har ju passerat. 24 år har jag fyllt och det firades hela dagen kändes det som. I år var jag tydligen gammal nog att ha eget kalas. So I had och vi tryckte in en hel del folk i lägenheten. Närmare bestämt 17 stycken... Tur att vi har en stor soffa annars hade vi aldrig fått plats..
 
Senare på kvällen så åkte jag och hjärtat ut till Carro och Jonas som hade nyårsfest. Det bjöds på supergod mat och underbart sällskap. Hela dagen och kvällen blev riktigt lyckad! :)