Movement

Kommentera
För några veckor sen så började jag ana rörelser i magen. Jag var dock inte hundra på att det verkligen var det som jag trodde. Man vill ju så gärna börja känna rörelser så att man samtidigt tror att man inbillar sig själv. Till slut så vet man bara. Det var ju något som jag aldrig tidigare känt så det kunde inte vara något annat än det jag trodde och ville. Efter det så gick det ganska fort faktiskt. Jag kände mer och mer för var dag som gick och inte långt efter så kunde till och med Johan få känna en liten spark när han la handen på magen. Nu kan man ofta se att det buffar och rycker till i magen när han håller på och dansar tango där inne :) Än så har jag inte lyckats fånga det på film men jag hoppas att det blir snart. Med en lillasyster på andra sidan jordklotet och en lillebror i norge så vet jag att det kommer bli väldigt uppskattat :)
 
Om jag själv fick bestämma så skulle jag kunna ligga hemma hela dagarna och bara se & känna när han rör sig där inne i magen. Det är en sån speciell känsla och man blir helt varm i kroppen av känna sitt barns rörelser i magen.