Visst var det sol?

Kommentera
Jag var helt övertygad om att solen sken jättemycket och såg fram emot en kopp kaffe i solen på uteplatsen men när jag vaknade så var det tvärtom! Regn och rusk, fyfan. Det blev kaffe i sängen istället :)

Jag älskar lediga dagar! Har en del framöver nu. Innan jag går på min föräldraledighet så ska jag ju ta ut mina obligatoriska 20 semesterdagar/år. Känns helt ok, så nu har jag massa strödagar inlagt. På onsdag tar jag ut första och då beger vi oss till Falkenbergs strandbad. Ska bli fint som skam med lite vardagslyx med hjärtat! 



Igår var större delen av familjen och hälsade på hos tant Inga. Våran fina Inga, 95 år gammal och helt klar i huvudet fortfarande. Hon har vart en nära vän till familjen hela mitt liv och även redan när mamma och Billy var små. Det var iaf dags för henne att del av babylyckan. Tog inte mer än fem minuter förens hon pekade på min mage och frågade vad det var, haha. Så söt är hon och hon blev så himla glad när jag berättade att det var en bebis. Det är såna stunder som man saknar mormor extra mycket! Hon hade varit så glad över ett barnbarnsbarn, det är jag övertygad om!