Lördagen den 6 juni

Kommentera
Ca två veckor sedan jag skrev senast. Bebis är fortfarande i magen och har inte behagat att kika ut. Ca 2,5 veckor till beräknat förlossningsdatum men han är mer än välkommen redan nu :) Graviditeten anses ju som fullgången nu tydligen ;) Eh, eller så kan han vänta en vecka till så jag får jobba klart. Sex arbetsdagar kvar sen går jag hem. Det känns helt galet!
 
Sen jag skrev senast så har väl inte jättemycket hänt tror jag inte. Mina älskade vänner höll en babyshower för mig! Jag vart väl inte helt tagen på sängen utan hade mina aningar men vad gör det?! Görmysigt att ses allihopa! Fika, tjöta skit och så fick jag ju självklart presenter ;) Hehe. Viktigt, viktigt! 
 
Idag har vi haft Johans farmor, syster och mamma här på besök. Hans farmor & syster bor ju i Kumla så man ses ju inte så ofta tyvärr. Farmor Margareta hade med sig presenter till lille körven. Lite kläder och även en filt, tröja och sängkläder som hon själv gjort. Jättefina! De åkte hem för någon timma sen eller två. Vart full rulle här med mat och massor med fika, helt slut! Jag och hjärtat funderade på om vi skulle tagit oss fram på stan och kikat på bilarna. Är ju cruising idag. Dock är det ju storm ute så vi får se hur vi gör. En kväll hemma i soffan är ju inte fy skam det heller ;)