One day left

Kommentera
En dag kvar att jobba sen ledig i tre dagar. Wunderbar! Ska dock in och jobba övertid på lördag så det blir väl iofs bara två lediga dagar men ändå, en arbetsdag kvar innan lite ledigt ;) plus att övertiden känns lite simplare.. Kan ladda upp med en påse godis och massa bra musik i öronen, då går det som smort vettni ;) 

Idag har min käre man tagit sitt körkort! Så jävla skönt och tack gode gud för att jag slipper köra in till BB själv när det är dags, haha :) det firades med lunch på stan. Om några månader så ska jag fira igen, då med Johan som fyllechaffis ;) haha, vi får la se om månader blir till år efter att skrutten tittat ut :p 

Imorgon jobbar jag kväll, skönt med sovmorgon. Nu ska väl jag, hjärtat och katterna gosa ner oss i soffan och kolla på ett avsnitt av Marco Polo. Närmar oss slutet av säsongen nu. Lite tråkigt men känns helt ok då vi efter ska börja kolla på senaste säsongen av Walking dead. Har inte sett ett enda avsnitt av senaste säsongen på grund av att jag HATAR att kolla ett avsnitt i veckan! Vill jag dra 45 avsnitt på en dag så ska jag bannemig kunna göra det! Hehe, punkt! :)